Thuisonderwijs – Creatief met en op papier

Wie mij langer kent dan vandaag, weet dat ik niet heel erg van de werkbladen ben. Ik weet wel dat er kinderen, ouders en collega’s zijn die het leuk vinden en zo kreeg ik de afgelopen weken toch weer regelmatig vragen over werkbladen, doe bladen etc…
Van de week plaatste ik al een video met een liedje over eieren en kleuren/stippen tekenen.
Maar nu heb ik werkbladen gemaakt rondom het zoeken van een letter. Het maken van groepjes én tellen en proberen het juiste cijfer eraan te koppelen.

Je kunt er natuurlijk ook volledig je eigen draai aangeven met de eieren en er een adere variatie op maken.

Wil je meer downloads, ideeën en informatie over de ontwikkeling van peuters en kleuters?
Schrijf je dan vooral in voor mijn nieuwsbrief.
Daarin staan ook de nieuwe date voor online Zoomsessies

Geef een reactie