Een team

Dit team…
Het vaste team van Vrijwijs, ik mag er al een jaar deel van uit maken en wat een feestje is dat.
Op dinsdag en donderdag werk ik samen met Tim, hij met het oudere kind, ik met de kleuters. Maar doen we ook dingen samen, jong en oud bij elkaar. We leren van elkaar, we praten over de groei en ontwikkeling van de kinderen.
Corien zie ik (jammer genoeg) alleen met de afsluitingen na een periode, maar ook met haar is er een klik.

En laat ik dan Rose vooral niet vergeten, nou ja, die kán ik niet eens vergeten. WE hebben zoveel contact over de activiteiten die we doen met de kinderen, de boeken en liedjes die we doen. We zien elkaar niet vaak, zij werkt op de dagen dat ik er niet ben. Maar het voelt alsof we dagelijks wel met elkaar samenwerken in de groep.

Een klein vast team waardoor er onderling veel vertrouwen en veiligheid is en dat kunnen we ook de kinderen geven.

Daarnaast hebben we op dinsdag ook nog de sportcoaches Denzel en Jet en ook dat is fantastisch!
Vastigheid en vertrouwen voor de kinderen, voor ons als team.

Blij dat dit zo kan en we zo heel krachtig voor @vrijwijs kunnen staan.
fotocredits: @flowlikeariver
#dankbaar #b3school #vastteam #samenwerken #vertrouwen #veiligheid #voorspelbaarheid #primaironderwijs #vrijwijs #rotterdam #rotterdamcharlois

Geef een reactie